კრიტერიუმი
|
1–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით.
|
იცის
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით,
მაგრამ
ვერ
იყენებს.
|
იცის
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით,
მაგრამ
ვერ
იყენებს ყველა
სიტუაციაში.
|
იცის
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით
და
შეუძლია
მისი
გამოყენება
ამოცანების
ამოხსნისას.
|
იცის
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით
და
ადეკვატურად
იყენებს
მას.
|
მსჯელობა/
დასაბუთება.
|
ვერ
ასაბუთბს.
|
ასაბუთბს
მაგრამ
არა
სწორად.
|
ასაბუთბს
და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
მთლიანად
ორიგინალურია
|
რიცხვებისა
და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება. |
იცის
რიცხვებისა
და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება, მაგრამ
ვერ
იყენებს.
|
იცის
რიცხვებისა
და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება, მაგრამ
ვერ
იყენებს სწორად.
|
იცის
რიცხვებისა
და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება,
იყენებს,
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
იცის
რიცხვებისა
და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება,
იყენებს, მთლიანად
ორიგინალურია
|
განზოგადება.
|
მიზანი
არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ
არის
გათვალიწი-
ნებულია.
|
მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
|
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.
|
მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)