შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
1–4
5–6
7–8
9–10
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით.
იცის
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით,
მაგრამ
ვერ იყენებს.
იცის
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით,
მაგრამ
ვერ იყენებს ყველა
სიტუაციაში.
იცის
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით და
შეუძლია
მისი
გამოყენება
ამოცანების
ამოხსნისას.
იცის
რიცხვების ჩაწერა
სხვადასხვა ფორმებით და
ადეკვატურად
იყენებს მას.
მსჯელობა/
დასაბუთება.
ვერ ასაბუთბს.
ასაბუთბს
მაგრამ არა
სწორად.
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად
ორიგინალურია
რიცხვებისა 
და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება.
 იცის
რიცხვებისა
 და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება,  მაგრამ
ვერ იყენებს.
იცის
რიცხვებისა
 და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება,  მაგრამ
ვერ იყენებს სწორად.
იცის
რიცხვებისა
 და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება,  
იყენებს, ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
იცის
რიცხვებისა
 და მათზე
მოქმედებების
გამოყენება,  
იყენებს, მთლიანად
ორიგინალურია
განზოგადება.
მიზანი არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ არის
გათვალიწი-
ნებულია.

მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.

მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.